Thu. Nov 26th, 2020

Υπερθερμία και αφυδάτωση, συμβουλές για το καλοκαίρι

1 min read

του Δρα Σταύρου Κάβουρα

Ήρθε λοιπόν το καλοκαίρι. Η προπόνηση είναι πιο ευχάριστη όταν ο ήλιος λάμπει, ο ουρανός είναι γαλανός, η βροχή και το κρύο έχουν πάει διακοπές στο άλλο ημισφαίριο και θα τα ξαναδούμε σε μερικούς μήνες. Όλα φαίνονται όμορφα αλλά δεν πρέπει να ξεχνούμε τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού που σε συνδυασμό με την προπόνηση και την χαμηλή πρόσληψη υγρών του οργανισμού μπορούν να προκαλέσουν αφυδάτωση ένα σοβαρό πρόβλημα για όλους τους αθλητές. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει μία χρόνια κατάσταση που οδηγεί σε κόπωση, πονοκεφάλους, μυϊκές κράμπες και αυξάνει την πιθανότητα εκδήλωσης θερμικών διαταραχών όπως η θερμοπληξία και η θερμική εξάντληση.

Μερικές φορές λοιπόν αντί να παίρνουμε ένα παυσίπονο ή να χρησιμοποιούμε αλοιφές για να μειώσουμε τα μυϊκά προβλήματα ίσως να αγνοούμε το πραγματικό αίτιο του προβλήματος που είναι η αφυδάτωση. Ακόμα λοιπόν και αν υπάρχουν τέτοια προβλήματα προτού κάνουμε οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι προσλαμβάνουμε αρκετά υγρά.

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ…

Πηγή: Advendure.com