Thu. Nov 26th, 2020

Αθλητική διατροφή για πολυάσχολα παιδιά!

1 min read

Η παιδική διατροφή είναι ένα πολύ σπουδαίο ζήτημα στις μέρες μας με πολλά οφέλη για την υγεία του παιδιού. Τα παιδιά έχουν να κάνουν πολλές δραστηριότητες καθημερινά και γι’αυτό τον λόγο είναι πιο πιθανό να καταναλώσουν κάτι πιο πρόχειρο και πιο ανθυγιεινό.

Γνωρίζουμε ότι πολλοί άνθρωποι στις μέρες μας καταναλώνουν πολλά fast food καθημερινά, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει. Ως γονείς πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι για την διατροφή του παιδιού μας.

Προετοιμάστε υγιεινά τρόφιμα πριν φύγετε από το σπίτι για να τα έχετε μαζί σας στις δραστηριότητες με τα παιδιά σας.

1. Καλό είναι να κάνετε μικρά σνακ!

Προσπαθήστε να κάνετε μικρά γεύματα όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν το παιδί σας απασχολείται με κάτι συνεχώς και είστε εκτός σπιτιού καλό είναι να παίρνετε μαζί σας κάποια τρόφιμα. Δεν έχει σημασία πόσες ώρες θα είστε έξω. Μπορείτε να έχετε μαζί σας ένα φρούτο ή κάποια μπάρα σαν μια υγιεινή επιλογή μετά την άσκηση. Έχοντας στη διατροφή του παιδιού σας κάτι κάθε 3 ώρες, θα βοηθήσει να κρατήσει το σάκχαρο στο αίμα σταθερό και επίσης θα μειώσει την υπερκατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια των γευμάτων.

2. Καλό είναι να ενυδατώνεται το παιδί σας πολύ κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Εκτός από τη διατροφή του παιδιού, μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί και στο κομμάτι της ενυδάτωσης. Τα παιδιά που είναι όλη μέρα σε κίνηση θα πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 2-3 λίτρα νερό την ημέρα για να θεωρούνται σωστά ενυδατωμένοι. Έτσι μπορεί η παιδική διατροφή να θεωρηθεί ισορροπημένη.

3. Θα πρέπει να υπάρχει ένα ενεργειακό ισοζύγιο!

Τι είναι αυτό;

Οι αθλητές χρειάζονται περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης από ότι σε φυσιολογικές συνθήκες. Μπορείτε να έχετε κάποια επιπλέον τρόφιμα για την ώρα που θα διαρκέσει η άσκηση. Τα καλύτερα σε ενέργεια είναι σνακ που συνδυάζουν υδατάνθρακα και πρωτεΐνη, όπως είναι ένα κράκερ μαζί με φυστικοβούτυρο.

Το καλύτερο για μια ισορροπημένη παιδική διατροφή είναι να τρώει όλη η οικογένεια μαζί το βράδυ ή και το μεσημέρι. Αυτό βέβαια δεν είναι εφικτό να γίνεται κάθε μέρα. Αν υπάρχει η ευχέρεια να γίνεται 2 φορές την εβδομάδα βοηθάει και αυτό με τη σειρά του να κρατηθούν οι ισορροπίες.

Πηγή: Thessdiet.gr